Return Policy
Pokud nejste spokojeni nebo jste prostě změnili názor na výrobek(výrobky), budeme rádi akceptovat vaše vrácení zboží během 30 dnů od dodání.
S výrobky je třeba opatrně manipulovat a nakládat a vrátit je v původním stavu a balení, se všemi původními štítky a značkami. Pokud vaše zacházení s výrobkem(ky) zapříčinilo snížení jejich obchodní hodnoty, můžeme proporčně snížit námi vracenou částku.
V případě, že vracíte zboží z důvodu změny názoru nebo protože je zboží vadné, dostanete zpátky kompletní částku prostřednictvím vašeho původního způsobu platby, včetně možných nákladů na dopravu.
Pokud jste zakoupili více než jeden produkt a vrátili jen jeden z nich, vrátíme vám poměrnou částku celkové ceny za dopravu, kterou jste zaplatili.Pokud jste například nakoupili 3 položky a vrátili 2 z nich, vrátíme vám 2/3 celkových vámi zaplacených nákladů na dopravu.
Nenabízíme výměnu výrobků. Pokud máte zájem o jinou velikost nebo barvu, musíte vrátit zboží a podat novou objednávku. Poté, co vaše vrácené zboží dostaneme a zpracujeme v našem skladě, bude vám vrácena platba. Tady můžete začít vrácení. Viz Jak vrátit online nákup.
Pokud jste dostali nesprávné, vadné nebo poškozené zboží, můžete ho vrátit do 60 kalendářních dnů od data přijetí. Postupujte podle standardních procesů pro vrácení a vyberte důvod vrácení. Začít můžete zde.
Pokud vypršelo 60denní období, můžete vrátit vadné výrobky během 2 dnů od převzetí výrobků. Viz naše Zákonné záruky za vadné zboží.
Pokud jste dostali dárek, ale nemáte doklad o zakoupení, nebo nevíte, kdy bylo vaše zboží značky The North Face zakoupeno, nemůžete zboží vrátit.
Pokud je zboží, které chcete vrátit v dokonalém stavu s původním balením a všemi štítky, můžete ho zkusit donést do vašeho místního obchodu The North Face. Obchod vyhodnotí individuálně podle případu vaši žádost. Mohou vám dle svého rozhodnutí umožnit vyměnit výrobek za jinou velikost, barvu či styl ve stejné nebo nižší hodnotě nebo vydat poukázku na nákup v obchodě.
Nemůžeme zpracovat vrácení zboží koupeného mimo obchody vlastněné The North Face nebo TheNorthFace.co.uk. Na vyhledávání obchodů si můžete zkontrolovat, zda je obchod vlastněný společností The North Face nebo partnerem. Pro pomoc kontaktujte přímo prodejce nebo partnera, u kterého jste zboží koupili.
Zboží zakoupené v prodejně The North Face musí být vráceno ve stejném obchodě The North Face.
Zboží zakoupené v oficiálním internetovém obchodě je možné vrátit pouze prostřednictvím online procesu vracení. Začít ihned s vrácením.
Jak vrátit zboží
Zboží zakoupené v oficiálním internetovém obchodě je možné vrátit pouze prostřednictvím online procesu vracení. Začít ihned s vrácením.
Může trvat až 5 pracovních dní, než dostaneme vámi vrácené zboží od dopravce.
Po přijetí vráceného zboží a zpracování v našem skladě vám zašleme e-mail s potvrzením zpracování vašeho vráceného zboží. To může trvat 2 až 3 pracovní dny po převzetí vašeho zboží od dopravce.
Může trvat 14 dní, než se vrácené zboží objeví ve vašem účtu v závislosti na metodě použité platby.
Pokud chcete dostat štítek pro vrácení zdarma, přejděte na stránku Jak vrátit online zakoupené zboží a postupem podle kroků rezervujte vrácení.
Pokud z jakéhokoliv důvodu nedojde k vyzvednutí vašeho balíku v den rezervace, postupujte podle našich pokynů pro vrácení a rezervujte si zdarma jiný termín vyzvednuté. Vrácení můžete zahájit zde. If this does not solve your issue, please Contact Us.
To get a free returns label, please go to How to Return an Online Purchase and follow the steps to book a return.
If you are unable to print a returns label, please Contact Us.
If for any reason your package is not collected on the day you’ve booked, please follow our usual returns instructions and book another pick up free of charge. Start a New Return here. If this does not solve your issue, please Contact Us.
Vrácené platby
Vrácení vaší platby bude zpracováno ihned, jakmile budou zkontrolovány a naším týmem pro garanci kvality schváleny položky, které jste vrátili
Jakmile byly vaše vrácené výrobky přijaty, schváleny a zpracovány, dostanete e-mailové potvrzení s informací, že byla uvolněna platba ve shodě s vaším původním způsobem platby.
Pokud s vrácením vašeho zboží nebylo něco v pořádku (např. výrobky neodpovídají vašemu nákupu, výrobky byly vráceny se sníženou obchodní hodnotou atd..), budeme vás e-mailem informovat a možná vám i zboží vrátíme zpět.
Celý proces od vytištění štítku pro vrácení do chvíle, kdy uvidíte vrácenou částku na svém účtu, může trvat až 14 dní. Upozorňujeme, že doba pro vrácení platby se může měnit v závislosti na původním použitém způsobu platby.
Pokud toto nevyřešilo váš problém, kontaktujte nás.
Pokud jste dostali nesprávnou částku, kontaktujte nás. Problém vyřešíme co nejrychleji.